REHBERLİK ÇALIŞMALARI DEĞERLENDİRİLDİ

Şube Müdürleri Hanifi Başıbüyük ve Mehmet Bulut’un yanı sıra ilçedeki resmî ve özel okullarda görev yapan rehber öğretmenler ile ortaokul ve mesleki ve teknik Anadolu lisesi müdürlerinin katıldığı toplantıda, yıl boyunca yürütülen rehberlik faaliyetleri değerlendirildi. Mesleki eğitim alanındaki planlama ve yönlendirme süreçleri de ele alındı.

“DOĞRU YÖNLENDİRME GELECEĞİ ŞEKİLLENDİRİYOR”

Toplantının açılış konuşmasını yapan İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Anteplioğlu, öğrencilerin akademik, sosyal ve duygusal gelişimlerinde rehberlik hizmetlerinin önemli bir yere sahip olduğunu belirtti. Anteplioğlu, doğru yönlendirme ve bilinçli tercihlerin öğrencilerin geleceğini şekillendiren temel unsurlar arasında bulunduğunu ifade etti.

“ÖĞRENCİLERİMİZİ GELECEĞE HAZIRLIYORUZ”

Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerini keşfetmelerine rehberlik ettiklerini vurgulayan Anteplioğlu, “Öğrencilerimizi tanıyor, ilgi ve yeteneklerini keşfetmelerine rehberlik ediyor, onları geleceğe hazırlıyoruz. Rehberlik hizmetleri ve mesleki eğitim planlamaları sayesinde öğrencilerimizin doğru hedefler belirlemelerine, bilinçli tercihler yapmalarına ve potansiyellerini en iyi şekilde ortaya koymalarına katkı sağlıyoruz” dedi.